Jacht z laminatu

Jeżeli jacht jest nowy polecamy użycie podkładu antyosmozowego BALLAST TOLLERANT ULTRA. Zabezpieczy to laminat przed działaniem wody, i wydłuży jego żywotność. Na podkład nakładamy dwie warstwy antyfulingu. Jeżeli łódź jest używana, stary antyfuling należy usunąć chemicznie (polecamy preparat REWERSE ECO), lub zeszlifować. Jeżeli warstwa nie jest zbyt gruba i dobrze się trzyma – wystarczy zmatowić papierem ściernym. Następnie malujemy podkładem zwiększającym przyczepność (BALLAST TOLLERANT ULTRA) i nanosimy nowy antyfuling dobrany do rodzaju łodzi (CLASSICA lub HIGH SPEED).

Jacht stalowy

Jeżeli jacht jest nowy polecamy użycie podkładu antykorozyjnego (BALLAST TOLLERANT PRIME), Na tak przygotowaną powierzchnię nakładamy dwie warstwy antyfulingu. Jeżeli łódź jest używana, stary antyfuling należy usunąć (REWERSE ECO), lub zeszlifować. Jeżeli warstwa nie jest zbyt gruba i dobrze się trzyma – wystarczy zmatowić papierem ściernym. Następnie malujemy podkładem zwiększającym przyczepność (BALLAST TOLLERANT ULTRA) i nanosimy nowy antyfuling dobrany do rodzaju łodzi. W przypadku kiedy zachodzi konieczność dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego należy zastosować podkład BALLAST TOLLERANT PRIME po uprzenim usunięciu antyfulingu.

Jacht aluminiowy

Jeżeli jacht jest nowy polecamy użycie podkładu antykorozyjnego (BALAST TOLLERANT ALU), Na tak przygotowaną powierzchnię nakładamy dwie warstwy antyfulingu. Jeżeli łódź jest używana, stary antyfuling należy usunąć (REWERSE ECO), lub zeszlifować. Jeżeli warstwa nie jest zbyt gruba i dobrze się trzyma – wystarczy zmatowić papierem ściernym. Następnie malujemy podkładem zwiększającym przyczepność (BALLAST TOLLERANT ULTRA) i nanosimy nowy antyfuling dobrany do rodzaju łodzi. W przypadku kiedy zachodzi konieczność dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego należy zastosować podkład BALAST TOLLERANT ALU, po uprzednim usunięciu antyfulingu.